John Wesley Myers aka James Leg već je godinama jedan od najintrigantnijih garage-rock predvodnika. Prvi od poznatijih bendova u kojima se pojavio bili su The Immortal Lee County Killers po čijem je raspadu formirao Black Diamond Heavies 2004. godine, trio u kojem su pored njega na električnom klaviru i vokalu bili još gitarista, i bubnjar. Gitarista Mark “Porkchop” Holder 2006. napušta bend i to preostale 2/3 navodi da se zamisle kako da nastave dalje gde donose potpuno ispravnu odluku – bez gitare! Do tada je bilo dvočlanih bendova, ali uvek se radilo o gitari i bubnjevima, a sa novom postavom Black Diamond Heavies su uveli i novi trenutak u formaciji rokenrol grupe: električni klavir/vokal + bubnjevi.
U toj postavi snimaju dva studijska i jedan live album (sve za Alive Records) i postaju jedna od najtraženijih američkih garažnih atrakcija do kraja prve decenije 21. veka svirajući širom SAD, Evrope i Australije.
Pored matičnog, James svira svoj instrument i peva u Cut In The Hill Gang, još jednom važnom američkom garage/blues/punk sastavu nastalom na pepelu Soledad Brothers.

Po raspadu Black Diamond Heavies (2009.) James Leg radi na prvom solo albumu „Solitary Pleasure“ (opet renomirani Alive Records, 2011.) koji prolazi zapaženo među poklonicima Black Diamond Heavies i ljubiteljima svih podžanrova garažnog rokenrola. Duboki, hrapavi vokal i topli, a zastrašujući tonovi klavira čijim dirkama kao u transu lete njegovi prsti zaštitni su znak ovog južnjačkog gospodina. Obrada rokenrol heroja Linka Wraya (Fire And Brimstone) i obrada hita u Americi anonimnih Australijanaca Kill Devil Hills (Drinking Too Much) pored devet sopstvenih pesama potvrđuju Legov dobar izbor da se popuni jedan pristojan solo prvenac i krene sa utabavanjem staze nastavka rokerske karijere.
2012. sa kolegama sa Alive Records etikete, Left Lane Cruiser, snima album „Painkillers“. Deset blues obrada (od Roberta Johnsona do Rolling Stonesa) odsviranih/otpevanih na srčani, garage/blues način kako se i očekivalo od ove garažne super-grupe učinili su da se ploča na kraju 2012. nađe visoko kotirana na dobrom broju garage/rock/blues lista.
U septembru 2015. objavio je drugi solo album za Alive Records pod nazivom “Below The Belt”. Ploča je snimljena u studiju Johnnyja Walkera (Soledad Brothers i Cut In The Hill Gang), a miks je uradio Jim Diamond u legendarnom Ghetto Recorders (White Stripes, Andre Williams, Dirtbombs, Left Lane Cruiser, The Sonics…). Ta ploča u tandemu sa višemesečnim turnejama koje su usledile po Evropi i SAD 2015. i 2016. raširili su priču o razbacanom, istetoviranom baji koji ubija boga u Fender Rhodes klaviru.
2016. izlazi “Blood On The Keys” (Alive Records), remek-delo šefa električnog klavira koji pod njegovim prstima zvuči kao Hendriksova gitara. Leg istražuje kroz različite stilove od očekivanog pulsirajućeg bugivugija i garaž rok momenata za headbanging, do soula sporog tempa i usputnom stankom u možda najveći hit do sada St. Michel Shuffle sa sve violinama, orkestrom i vidnim tragovima istočno-evropske ciganske muzike.

Mačo pijanista đavoljeg glasa vraća se u Beograd krajem maja. Prati ga samo bubnjar, baš kao iz Black Diamond Heavies dana što jasno govori o tome da će se na repertoaru naći i hitovi iz te faze karijere, kao i po nekoliko iz saradnje sa Cut In The Hill Gang i Left Lane Cruiser.
Koncert će se održati u subotu, 26. maja u KC Gradu s početkom u tačno 21:00!!

Ulaznice do kraja aprila po pretprodajnoj ceni od 900 dinara na šanku KC Grada i u pabu Brod. Od 1. maja – 1000 din.

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Diamond_Heavies
http://www.alive-records.com/artist/james-leg/
https://www.facebook.com/pages/James-Leg/114197558646461
http://www.allmusic.com/album/painkillers-mw0002370065
http://www.allmusic.com/artist/james-leg-mn0001000234/biography
https://badmusicforbadpeople.com/james-leg-u-beogradu/